opponering

...är det Guds straff???
Usch vad jag hatar det! Först ska man läsa en uppsats som kompisar har skrivit och då fastnar man i läsningen för den är jätteintressant! Sedan ska man hitta på "fel" på den. Konstruktiv kritik? Vem vill kritisera kompisars jobb precis som om man vore skitduktig på detta själv?

Nåja, jag fixade det i alla fall, jag rapade ur mej lite flams här och lite där sedan var det klart.
Nu har jag det gjort i alla fall och det är så himla lättande. Jag hoppas att G och T inte kommer att strypa mig. De har lagt ner så mycket jobb på detta samtidigt som de jobbar och har en massa annat för sig på sidan om att man inget annat kan än beundra dem.

Har idag varit med en tjej från Hofors på information om Estetiska programmet i Sandviken. Det var jätteintressant att se vad de gjorde och höra hur de lägger upp sitt arbete. Kul att få tillfälle att höra det - skulle fler program ta efter tycker jag.

Jag lovade att fortsätta med mitt rosande - och det tänker jag göra också, men inte nu...
för nu måste jag fixa mat och byta i tvättmaskinen och diska lite, men först handla...
tjingeling så länge!

Hmmm - vinet hoppar jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0