Redan tisdag

Och jag har inte skrivit på ett par dagar... Jag har haft fullt upp med att lyssna på slutet av den spännande boken.
Men nu är den färdig och jag har kastat mig in i Nilssons och Maltens böcker som vi ska diskutera på litteraturseminariet...och sedan jämföra med Lpo 94 och Lpf 94.

Idag har vi haft sista studiebesöket - eller de två sista. Och det har varit de två bäst förberedda från programmens sida. Eleverna har haft flest frågor kring dessa så det har varit mycket givande - det har i och för sig alla studiebesök varit.

När jag kom hem idag hade det kommit en deklarationsblankett och i och med det känns det som att det ÄR vår. Det är väl ett säkert vårtecken?

Nu ska man försöka hitta på lite viner och annat drickbart (är vin drickbart?) som Hasse kan handla med sig hem till en ev. fest i sommar. Det största problemet är ju NÄR! Och det får väl väntas på det beskedet till jag vet hur jag ska jobba i sommar. 

Men har ni förslag på när jag INTE ska ha festen kan ni väl skriva det??? i en kommentar eller så ;o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0