shoppingdag

Idag när vi satt och käkade frukost började det att regna!!!
Vi tog det lugnt och när vi väl kom iväg var det shopping som gällde.
Vi började med en jeansbutik som vi sett någon gång när vi åkt fram och tillbaka.

Rasmus köpte jeans och lite t-shirts, Maria en hög med tröjor och t-shirts och ett par skor.
Hasse köpte jeans och t-shirts och jag nöjde mig med ett pat t-shirts (idag)...

Vi åt på en pizzeria som Rasmus valt ut och det var till stor belåtenhet för honom främst men för oss alla i stort.

Sedan hämtade vi upp Anna på flygplatsen och handlade mat innan vi återvände till Indian Creek...

Nu ska vi kanske spela lite kort eller nåt men vi hörs...



En mätt och belåten Rasmus utanför Cici´s pizzeria

Så här åker de flesta, utan hjälm. Denna knutte hade i alla fall mössa, men så va det ju lite kallt idag också..

Hasse läser kartan så vi ska slippa tull-vägar...

Kommentarer
Postat av: Sophia

så hon kom fram iallfall :) jag var lite orolig att hon skulle fastna i NY :p haha! ha det toppen!

2009-03-02 @ 12:27:58
URL: http://sophiahokdahl.blogg.se/
Postat av: Virve

Härliga bilder och underbara människor som fastnat på bild!!!

Kul att Anna kom fram, riktigt duktigt av henne men jag tvivlade aldrig på hennes förmåga att klara resan själv. Ha det underbart alla där långt borta.

2009-03-02 @ 16:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0