Vardag

Sååå va det vardag igen, har tillbringat dagen med att läsa ikapp lite i studiehandledningen (-arna). Har också hunnit med att hälsa på min kära syster och lämnat tillbaka väskorna som vi lånat, varit och handlat present till Rasmus som fyller 17! år i morron... OCH grattat Hanna en dag försent.
Dessutom har jag fått en kraftig hjärnskakning eller något sådant, jag kommer inte ihåg vilket år ungarna är född!!!
Antingen är det så att åldern tar ut sin rätt eller så är det så att "ungarna" blivit för många för mina två hjärnceller att hålla reda på. Vilket som är det bästa alternativet vet jag inte riktigt, men det är väl i vilket fall bara a tt gilla läget.

I morron hoppas jag att kunna träffa Mia (krya på dej gumman) för att planera perioden lite mer. Dessutom va det en hel evighet sedan vi träffades nu så man känner sig halv bara för det!

Lotta, Gunilla, Gunilla och alla andra som man inte heller har träffat sedan sekelskiftet, jag ska försöka ta mej för nu, men jag måste få komma ikapp med studierna så jag vet att jag är på rätt väg...

NETTAN!!! är kanske i alla fall prio ett HENNE va det länge sedan jag träffade då snackar vi inte halva sekel, då är det decennier!! men jag lovar att snart så...

Nu ska jag byta i tvättmaskinen igen så jag får väl dra
Kraaamizzzar från mig ;o)

En bra illustration av tillbakadrömmande!!!


men detta väntar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0