Ytterligare en tisdag

Har gått... ursäkta mig att jag inte skrivit något strunt här på ett par dagar, men det har som man säger varit fullt upp!!!
Jag har varit på praktik och haft ett par informationsfyllda dagar och det har varit toppenkul!!!

Idag har vi varit på SFI och på eftermiddagen satt Mia och jag och gjorde en planering över kommande informationstillfällen som vi blivit inbokade på.

Ja det är sååå kul! Jag hoppas att alla har samma känsla med praktiktiden...

Sedan jag kom hem idag har jag kört bokföring!!?
Snacka om länge sedan jag gjorde något sådant. Men det fungerade i alla fall hjälpligt. Ska lämna ifrån mig resultatet i morron så får vi väl se om revisorn godkänner;o)

Nu ska jag sussa, men till jag somnar har jag "Blomkvist och Salander" som sällskap...
2:a boken är lika bra som den första, man vill inte lägga ifrån sig dem...

Ha det bäst alla därute som orkar läsa detta strunt.


Sååå bra!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0