baka

men hur lätt är det att baka sockerkaka när man inte har några ägg?
det fick bli lite improvisation...
en tårtbotten från frysen, kallrörd marsansås, florsocker och strössel...
Det får duga.
Nu ni, ska jag ta nåt att äta, softa och sedan åka till jobbet...

Är lite yr i mössan idag så jag tror inte att jag mår så jättebra egentligen, men det går så länge det går
jag ska tänka mig för lite, fortsätta att säga nej och varva ner lite.

Mental träning kanske?
meditation?
Jaa, men jag börjar nästa vecka...


Kommentarer
Postat av: malin

hörru kära moster, du måste säga till om du vill ha hjälp, jag finns här... kram på dig

2009-05-18 @ 14:12:40
Postat av: blondstar

jag är hemma hela dagen :D haha.. morfar skulle komma med sin tant vid 15-15,30 och sen har jag sagt 17 ungefär till mamma, pappa o ingmarie o stig. annars vet jag inte :P får inte plats så många, dåligt med sittplatser :D haha. hm, inte hört nått om lördag, men peter sa nu att du har fest, å då kommer vi nog :) jag har som sagt inget för mig.. bara går hemma o väntar på lite (mycket) smärta! :D

2009-05-18 @ 22:59:01
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: blondstar

kom inte min förra kommentar med.. ? eller godkänner du dom innan dom publiceras kanske :P godnatt

2009-05-18 @ 23:03:49
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0