fullspäckat

Idag har schemat varit mer än tillräckligt fulltecknat. Eller egentligen igår eftersom klockan är så mycket...
Först sov jag länge, sedan fixade jag med lite skolarbete innan jag åkte till Renée och fick en kopp förmiddagskaffe.

Sedan åkte jag hem och va ut med Bella innan jag åkte och jobbade mellan ett och sex.
Efter det har vi suttit på jernvallen och kolla på Innebandy -Raketcupen -som ordnats som ett nyktert alternativ på Valborg.

Det gick rätt bra för laget som Maria spelade i de kom femma och då ska ni veta att de vann bägge matcherna som Maria stog i mål!
Micke, Ante, Tobias, Dennis, Gustav, Clara, Maria, Alma och Ayla


Vill också berätta att jag nästan helt sagt upp mig som chaufför till sonen eftersom hans duktiga flickvän har lyckats ta körkort - tror det va i tisdags hon klarade detta!

ANNA!!!

Nu ska jag i alla fall sova en stund. I morron är en annan stor dag med massor av kuliga saker som händer...

Haaade braaa

Kommentarer
Postat av: virve

Ja det är rätt, nu ska prinsessan få skjutsa hit och dit....Så skönt att hon klara det...Kram

2009-05-01 @ 22:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0