ja då smäller det

Eftersom jag har en deal med Mattias Lustig så har jag nu laddat upp för en kväll framför tv:n och melodifestivalen.
I och med det så kommer vi att få se honom spela fotboll i Årsunda IF´s vackra blå-gula dräkt säsongen 10 (och framåt)

Vi är inte helt eniga om vem vi tror mest på, men det lär ju visa sig innan det är dags att sova ;)

Näja, idag har jag jobbat hela dagen, riktigt roligt, tiden går så himla fort på helgerna när man jobbar.

När jag kom hem hade Hasse fixat med mat och Lennart o Sofia, Vilma o Arvid va här, vi hade en trevlig stund med dem innan de nyss åkte för att hinna se och höra Malena sjunga...

Nu drar de igång så det är väl bara att luta sig tillbaka och lyssna, anteckna och hålla tummarna, men för vem???

Det visar sig, fast min favorit är

FINLAND!!!!!

Fast en söt Norrman kan också ta hem det!?!

Eller varför inte den "andra" svensk som tävlar???
AYSEL TEYMURZADA & ARASH - Azerbajdzjan
Azerbajdzjan
Ja ja, vi får se ; )

Kommentarer
Postat av: Karin..

När finland vann var dom så smart och skickade något dom faktist är bra på i det landet.. Hårdrock..! (: I år kan jag inte hålla med om att det var så bra.. d:

2009-05-16 @ 22:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0