jobba jobba jobba

...så känns det, fast inte på något sätt negativt, inte alls. Jag trivs jättebra på mitt jobb OCH på IP.
Jobbade mellan 8.30 och 16.15 så jag hann hämta andan lite mellan jobb och bingo.
Nu har jag precis kommit hem och är trött i både kropp och själ.

Vad gäller Maria, jaa det blev en rejäl förändring på henne, men jag tror hon trivs med det nya korta håret, och den "systemkasse" med hår som hon tog med sig hem kan man kanske använda som rådjursbortskrämmare...

I morron ska jag inte göra något alls - tror jag.
Bara boka boendet, beställa tid för Maria för vaccinering, hämta en visningsväska på Bergatrollen och åka till jobbet, bädda rent i sängen, ta reda på kläder, tvätta...
Men annars ska jag bara "slöa" eftersom jag jobbar i helgen också...

Jag läste någonstans om nya ord bl.a. stavaxel...
Jag tyckte det va lite roligt faktiskt.
Det ska ju vara så himla bra med stavgång och man ska må så bra av det - och vips! så har någon lyckats dra på sig stavaxel hahaha... säkert inte så kul för den stackars personen men håll med om att det låter kul?

precis som musarm och smstumme

Nu ska jag sätta mig i fåtöljen och mysa en stund innan jag kryper ner i sängen.

Kramar på Er alla.

Det är roligare att prata med någon som inte använder långa, svåra ord, utan korta, lätta ord, som: '
Vad sägs om lite lunch?'.
~Nalle Puh~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0