jobbe...

har jag gjort idag, mellan kl 12 och 20.15 och har jag aldrig
gjort rätt för mig förr så har jag det idag i alla fall.

Snacka att göra!!!
Nu sitter jag här framför datorn och funderar på vad jag ska göra först.

Sy gardiner
Ta reda på tvätt
städa hallen

Men kom precis på att det får faktiskt vänta! Det är en dag i morron och då är vi lediga alla så vi får fixa det då.
Dessutom har Maria pojkvännen och några till här så de kan ju kanske hjälpa till de också;)

Däremot saknas en! - ANNA. Fick precis höra att hon inte alls mår så bra.
Men jag hoppas av hela mitt hjärta att hon blir frisk snart!!!

Nu ska jag ta mig för med att njuta en stund, av ett inspelat CSI tror ja ; )
Ha de gött folk...




Vilket är bäst???

MÅSTE MAN VÄLJA???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0