phu

mmm armarna långa som på chimpanserna..
Nu har vi bubbat hem allt som behövs för i morron - hoppas jag i alla fall...
Fast jag ska nog köpa lite mer blandad läsk i morron när jag i alla fall ska hämta köttet.

Nu e jag skittrött, så en microvila skulle inte sitta helt fel...
tror jag ska ta en sån.
Efter att jag bytt i tvättmaskinen (finns det ingen botten på tvättkorgen???)
och röjt undan det värsta nere i hallen och gillestugan
och...NEJ STOPP!

Ta vilan nu och gör resten sen...

Städa det gör vi efter festen.

Apropå våra sjuklingar så;
Erik får komma hem efter nästan en vecka på sjukhus, men Anna blev kvar, snuttis - tänker på dej - jättemycket.

Nu tar vi ett ryck igen - så jag åtminstone kommer till sängen ; )
eller hur ska jag göra...
ALLA DESSA VAL!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi tänker på anna och hoppas att hon får komma hem snart (:

/maria.b

2009-05-22 @ 17:52:42
URL: http://mariiaberglof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0