sovmorron

blev ett fiasko! jag vaknade redan kl halv åtta... men intalade mig själv att jag väl hade sovit klart dådå.
Nu sitter jag uppe å väntar på att Hasse ska höra av sig om han vill ha någon hjälp med att boka tåget hem...

Idag har jag fått lite gjort, jag har plockat undan lite på altanen, jag har röjt i köket
jag har varit och handlat kläder till Maria (mest) och jag har för fjärde gången lämnat in telefonen.

Jag hoppas nu att de fattar att det är stora fel på denna mobil så jag kan få köpet hävt.
Vad som händer med mitt abonnemang vet jag verkligen inte då, om det fortskrider tiden ut även om jag byter telefon???

Men men, det problemet får vi fundera på senare.

Jag har inte haft en jättebra dag idag vad gäller min PÅ, men jag vet ju vad det beror på så jag får väl skylla mig själv.
Jag är så extremt uppe i varv så jag kan inte tänka klart!

ska i alla fall byta i tvättmaskinen nu innan jag går och sover...
Men vi hörs en annan dag kanske. Jag hoppas det blir bättre med allt, dock ser jag med skräckblandad glädje fram emot denna helg. Jobbar HELA!
fre - 8.30 - 17
lör - 7.45 - 18.15
sön - 10.30 - 18.15
mån - 8.15 - 18

Å en annan som e ovan med "regelbundna" tider asg ; )
Men det ska nog gå bra!

Ha de bra till nästa gång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0