Stockholm

Ja, så va det dax att besöka storstaden igen då...
Denna gång blir det bara till torsdag - rätt skönt!

Vi har idag haft redovisning på kommunikation och det gick riktigt bra!!

Vi bor på Scandic Anglais och det ligger granne med Sturecompagniet - värsta lyxhotellet...
tyvärr är det lika dyrt här också med mat och så...

Efter skolan idag skulle vi i alla fall käka på T.G.I Friday
och vilken go mat!!! dit går jag gärna igen!

Dessutom blev det billigt eftersom de bjöd mig på maten efter att jag hittat en ettikett i min mat
Det va rätt OK tycker jag...

Nu har vi suttit och firat lite jag å Mia så vi får väl se hur morrondagen ser ut ;) - ni kan aldrig gissa hur glada vi är *S*
Det är ganska skönt i allt tråkigt som man hela tiden blir påmind om, folk funderar väl varför jag fäller ett par tårar då och då, men det kan de göra. Jag orkar inte berätta att tankarna då precis vandrat hem till ett par riktigt trasiga familjer.
Tänker på ER!!!

I alla fall är vi rätt trötta nu så det blir nog natti natti strax

Haaa de gött gott folk


Ingen annan, ingen annan
Ingen annan är så varm som du
Knappast någon, någon annan
Får mej att tappa andan som du

Men hej, hej, jag klarar mej nog
Jag sitter på en sten vid en sjö i en skog
Hej, hej, en dag blir till kväll
Jag behöver lite tid för mej själv


Det händer alla, det vet ju alla
Jag trodde aldrig att jag skulle falla
Det gick så lätt, och sen så fort
Som man passerar nån sorts himmelsport

Men hej, hej, jag klarar mej nog
Jag sitter på en sten vid en sjö i en skog
Hej, hej, du tänder en eld
Jag behöver lite tid för mej själv

Tänker på dej med vännen
*LOVE*


Kommentarer
Postat av: Lotta Andersson

Hej Vännen

Ha det så bra i storastaden så syns vi på fredag då kan ni komma och lukta på de små.Kram Lotta

2009-05-05 @ 11:38:19
Postat av: blondstar

jag tar nog t-banan direkt ut till familjen, sen åker jag hem igen 16.21. men jag hör väl av mig om det inte blir så :P kram o godnatt!

2009-05-05 @ 22:32:33
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0