ujujuj

Vilken trevlig fest det blev, och det är tack vare er som va här!!!
TACK SÅ MYCET.

det va kul med alla som kom, men lite lite extra för Anders och Mia som inte kände någon och så Annika och Stefan! 
Jättekul!!!

Tack också för de fina presenterna, faktiskt så är det så att jag nu kan åka till mitt drömställe;
BALI ; )

Dessutom kan jag handla en massa nya kläder att ha med mig dit...

mmm och vet ni? Det känns att jag gått över 40-strecket, för jag är såååå skittrött! Fast å andra sidan är det så här också att de sista gick halv fem! och jag vaknade när Hasse drog...ka 09.15 OCH KAN INTE SOMNA OM!!!

Jag tänkte lägga ut lite kort från igår innan jag ska ut å börja städa...
och tvätta handdukar.


BADBRUDAR

BADPOJKAR
 
GÅNGER FLERA

SYSKONKÄRLEK

BALLONGLEK



DRIBBLING MED TUNNELSEENDE



CYKELTUR PÅ TID - LÅÅÅÅNG TID

UTKLASSNING

DANS PÅ ALTANEN

OCH I KÖKET

MÄTNING AV MUSKLER

KNIPÖVNINGAR

OJ! DET BLEV FEL NAMN...

VI HADE I ALLA FALL JÄVLIGT ROLIGT!!!

Tack alla för en oförglömlig fest och för "baliresan!"

Kommentarer
Postat av: Virve

Vilka härliga bilder och så kul och trevliga vänner du har....Kram

2009-05-24 @ 17:30:52
Postat av: blondstar

tack själv för en rolig kväll :) även om vi inte stannade inpå småtimmarna:P

2009-05-24 @ 23:12:40
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0