vacker dag

och den har man tillbringat inne på ICA.
Inte illa alls egentligen, man slipper ju ha dåligt samvete för att man inte sitter och njuter i solen ; )

Jag gillar inte när det är för varmt och/eller soligt. Vår och höst är mina favvisar.

Men men, jag skulle heller inte vilja vara utan sommaren.

Har jobbat hela dagen idag, men vet inte om jag egentligen fick så mycket vettigt gjort.
så fort man började med något så kom nån och frågade om någonting så man avbröt. Sedan var det nästa grej och så dags att byta av i kassan ; )

Nåja, vi lyckades ju i alla fall...

Efter stängning åkte jag till kära syster och där va maten färdig när jag kom!
SÅÅÅ UNDERBART!!!
Bara att slå ner sin trötta kropp i en stol och käka.
Tack för det systeryster och Kock-Rolle

Åkte hem, vek tvätt, och rasade sedan ihop i sängen
orkade inte ens duscha.

Tar det i mon för då ska jag vakna och vara himla pigg haha

ha de så länge...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0