andras bloggar

Jag har suttit och läst de bloggar som jag länkar till och det är onekligen väldigt olika hur man använder sitt bloggande...

En av mina länkade har lagt ner sin blogg (ska ta bort länken)

två av dem skrev sista gången den 18 september!!!

En skriver jättelite

En annan skriver periodvis

etc

Det är mycket filosofiskt funderande i en del av länkarna och en av dem är min dotters. Känns ibland som att hon funderar på saker som man inte ska fundera på när man är 14 år, eller? Kanske är det det som är problemet, att man normalt inte har de funderingarna när man är så ung.
Jag tycker i alla fall att det många gånger är ganska vuxna tankar.

Själv skriver jag huller om buller för att få ur mej sådant som är överflödigt;
ibland ilska, en annan gång trötthet, eller glädje, sorg, oro, konstiga tankar etc.

Idag har jag i alla fall sett en innebandymatch som inte va den roligaste jag sett...
storstryk med en massa mål mot inget.
men men...
nu -> mys
med en hög tvätt att ta reda på...

Sofie, det blev ingen dammsugsvals, det blev tvätt ;)
som jag sa, sådant som inte syns ;)


Kommentarer
Postat av: SOFIE

Haha ja men tvätt är bra det med ;)

2009-11-15 @ 10:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0