Bingotorsdag

Japp så e de; )

Har suttit på IP hela kvällen och toppenkillen Mattias Lustig hoppade in som ersättare

hastigt och lustigt (oj vad jag fick till det!) när det blivit nån miss med han som skulle vara på plats.

Men det löste sig och det gick bra!

Jag hoppas han som inte kom får lön för mödan i mon ;)

håller tummarna!!!


Nu ska jag skriva klart den andra frågan på hemtentan innan jag lägger mig.
Kan kännas skönt att bara ha en kvar i morron - kanske, kanske hinner jag med att börja städa lite här hemma då.
Det skulle verkligen behövas...
Men var sak har sin tid ju, så är det.

Innan jag avslutar detta inlägg måste jag tacka ALLA underbara människor
som ger mig kredit för saker som de egentligen har klarat alldeles själva. Jag bara pratade-chattade-sms:ade uppmuntrande för att vara lite "bollplank".

Ni gör mitt liv! Jag älskar er alla!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0