blandade upplevelser

Dagen började med att jag va på praktik, mitt på hållet va jag på utvecklingssamtal med Rasmus - det sista som målsman...och jag är mycket nöjd över min son. precis som jag va över Maria då jag fick reda på hennes omdömen...

Sedan hem och fixade lite innan det blev dax att åka till Sandviken igen för att kika på korpinnebandy. Grabbsen å Johanna vann idag, ganska enkelt - kul kul!

Sedan hem igen å sätta sej med en hemtenta som man liksom inte riktigt har motivation att göra, men man får väl leta reda på den där motivationen då så ska det nog funka ;)



Resten av inlägget vill jag idag tillägna en av mina favoritungdomar!

Det kommer ordna sig, det gör det alltid
Jo, det löser sig, så brukar allt bli
det kommer fixa sig till slut
det är inget tvivel om, fast nu känns skiten sur
och flera mil ifrån, det ordnar sig...


Timbuktu

Alla har vi jobbiga tider ibland, men det mesta brukar lösa sig!
Det som inte dödar det härdar!!!

Ta vara på det som finns inom räckhåll ;)

tillgen-1.gif image by bettan_78



Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack annica :)

2009-11-23 @ 23:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0