bra dag

för mig i alla fall...

Jag har jobbat några timmar idag och det va rätt skönt att göra något annat en liten stund.
Fast annat än vaddå? sitta vid datorn? ja så säger Hasse i alla fall om mitt liv, att jag lever det vid datorn!

Nog om mig nu.
Hasse har gjort det igen!
han har "makeovrat" ett rum...
han e bra händig min gubbe å Maria hejar på!
(fast det va ju hennes rum så det va väl inte så konstigt)

Nu e det "klart". Det som fattas är hennes säng som hon fått av storebror, men som vi just nu använder.
eftersom vi nu ska omvandla hennes gamla rum (vårt "riktiga" sovrum) till vårt igen så kände vi att vi inte ville fylla vår säng på ett ställe för att efter ett liiiitet tag tömma, flytta och fylla den igen.

Men ska detta vara klart till jul så är det lite brådis. Det tog betydligt längre tid med det som är gjort nu än vi hade tänkt oss så nu gäller det att ligga i!

sen är det bara...
NEJ, en sak i taget ;)

från



till



Ja det är ju inte riktigt klart och ordning ännu, men nog blev det annorlunda!

Nu blir det flytt och tömmning av hennes gamla rum i morron så vi kan fortsätta där sedan.
Där är det "bara" lite färgifyllning, fläckborttagning på golvet och en fondtapet som ska fixas...
Men, det ska nog gå fort...
Men det beror ju på om Älskling orkar ;)

Just nu känns hela alltihopa som en byggarbetsplats där ingen gör någonting förutom det de gör om ni fattar vad jag menar...

Nu ni...är det hög tid för mej att sussa, eller nåt.
Kudden ropar i alla fall efter mej så det är bäst jag går...

Kramisar på Er alla!!!


Kommentarer
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

snyggt :)

2009-11-22 @ 00:24:12
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: malin

håller med riktigt snyggt :)

2009-11-22 @ 08:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0