bra dag

Har det varit idag...tycker att jag fått mycket gjort...
Men som vanligt är det sådant som inte syns - i alla fall inte "hemma".

Jag va så himla trött idag när jag kom hem så jag slängde mej framför TV:n i soffan och SOMNADE!
Det va i och för sig ganska skönt och förmodligen behövligt, men det känns lite konstigt när man vaknar sen...

Sedan drog jag in till Sandviken för att hämta Maria efter träningen. Idag var det många som tränade vilket var riktigt bra, kanske sattes det lite griller i huvudet på en del av tjejerna igår på mötet, vem vet?

Jag känner att det är lite sorgligt med en del av de ungdomar man träffar - har de inga föräldrar alls?
Men det är väl kanske så det är?
Det kanske rent av är jag som är knäpp som bryr mej för mycket?
Vad vet jag? Men jag går på magkänsla och så länge inte mina ungar säger ifrån så tänker jag fortsätta vara som jag är...


Kan upplysa världen om att Rasmus idag har tagit sprutan - han blev först ut att vaccinera sig i familjen Andersson-Gula husé i Berga...

Maria i morron och sedan Hasse och jag vecka 50

Nu; tvättstuga
Sen; sova - igen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0