det känns som om...

det vore dax att sussa
och det är det nog!

Har i och för sig slumrat i soffan framför TV´n - vilket jag ALDRIG brukar göra.
Men jag har också kommit på mej själv att längta till våren vilket jag heller aldrig någonsin har gjort
(i vuxen ålder)

Kan det vara ett ålderstecken? ja inte vet jag...men sommaren, den kan vänta. För värme på det sätt som det är då kommer jag nog alltid att ha svårt för.

Men som det är ute just nu vill jag inte alls ha det. Allt blir skitigt, det är mörkt, det är blött, det luktar illa och man blir så himla trött av att det alltid är mörkt!

Har i alla fall fått hem gubben nu, men Rasmus e ute å ränner nånstans och Maria är i Åkra.
Hasse glor på en gammal film och jag -
tänker gå å lägga mej nu med någon bok om särskolan eller så.

Sov sött alla
Det tänker jag göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0