kär å galen

Det finns en hel massa därute som är mer eller mindre "olyckligt" kär.
Det är ingen rolig känsla och man tror att man bara ska dö för att man inte får den man vill ha, man är tillsammans med någon som man inte gillar lika mycket som den man egentligen vill ha - men som kanske inte vill ha en, eller rent av att INGEN vill ha en.

Men så är det inte - det finns någon för alla - men man måste våga ta chansen när den finns.
det är inte alltid man kan vänta...

Är man tillsammans med någon som "surrogat" för den man egentligen vill ha blir det heller inte bra. Man blir lätt sur, man skyller på både det ena och det andra för att "slippa" träffas mm.

Och om man går omkring och tror att ingen vill ha en så är man helt fel ute. Men har förmodligen bara inte hittat rätt "jaktmarker".

Till alla er som känner igen sig vill jag ge detta;

And I need you now tonight
And I need you more than ever
And if you'll only hold me tight
We'll be holding on forever
And we'll only be making it right
'Cause we'll never be wrong
Together we can take it to the end of the line
Your love is like a shadow on me all of the time
I don't know what to do
I'm always in the dark
We're living in a powder keg
And giving off sparks
I really need you tonight
Forever's gonna start tonight
Forever's gonna start tonight

Bonnie Tyler - Total eclipse of the heart

Lite hopp till Er alla

Du ger mig tusen skäl att våga tro på kärleken
Det jag förlorade har hittat mig igen. Oh..
Du ger mig tusen skäl att våga tro på sanningen
Det finns en längtan som lever igen
Min tro på kärleken

JAG hoppas att nån av er i alla fall kan ta det till er...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0