en vanlig söndag

idag sov jag riktigt länge!!!
Det är skönt, men jag känner samtidigt att det inte blir någonting gjort alls.

Maria, Clara och jag drog till Köpis eftersom Maria ville köpa farsdgas-present.
Vi hittade inget där utan drog tillbaka till Sandviken och handlade på Dollar ;)

Väl hemma igen så fixade vi mat och sedan drog Hasse iväg med sonen och övningskörde lite...

Själv sitter jag med ömmande rygg och en värkande fot efter att Bella ligger ivägen så man formligen rasar över henne! Faan va det gjorde ont när man handfallet RASAR i golvet...
tur man höll upp huvudet!

Jag hade som jag skrev tidigare höga förväntningar på fredagen - eller helgen i stort, men jag vet inte riktigt vad det blev av den?

Vi hade en trevlig fredagkväll i "glada vänners lag",

vi hade en underbar lördagkväll i bästa vänner-anda.

Söndagen har bjudit på en soft mysdag med familjen -

ändå känns det som att något saknas!



Vad? Vem?
Känns som att något som skulle ha hänt eller gjorts glömdes bort eller rann ut i sanden och
nu aldrig kommer att bli av?!?


Vad hände? eller inte?
Är det så att man inte riktigt vågar och då istället struntar i det?
Varför säga något? varför tänka? varför fundera så mycket?

Jag hoppas i alla fall att det kommer att bli bra!
att känslan försvinner SNART!
Jag vill att allt blir bra för alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0