hemtenta

INGENTING annat!

måste  måste måste hitta motivation..

och jag måste hitta alla böcker! och hitta vad jag ska skriva om.

tur att ettan e klar;)

Appropå ingenting;
Igår hände det...jag gjorde det!
Jag beställde de första julklapparna.

Har inte börjat så sent förr, men det ska nog fungera ändå.



Har i alla fall idag varit på min praktikplats och sagt adjö.
Det är inte skitkul, för jag har haft det jättebra på denna praktik - också.

Alla fina ungar som jag träffat
Alla trevliga lärare
och
annan personal

Men snart så kommer jag att träffa mina underbart trevliga kursare
Tagga Stockholmsvecka nästa vecka
sedan direkt till Göteborg!!!

LOVE IT

Stockholm                              via tåg                                     Göteborg

Sedan kan jag bjuda på ett julklappstips!!!


Kommentarer
Postat av: ingmarie

Finns den i hermodell också:-)

2009-11-26 @ 21:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0