jaha...va de slut nu?

Jaa då har man varit på årsmöte och sagt tack och hej!
Nostalgiskt?!? jaa men ganska skönt - just nu i alla fall.

Jag hoppas att jag kan - och får - fortsätta vara fotbollsmorsa;)


Men jag kommer med största sannolikhet att synas på IP i fortsättningen också - framförallt då de e matcher.

Nu har jag i alla fall lämnat över - eller snart haha
ska ta itu med detta nu när jag får lite tid över att sätta in Helena i arbetet.

Just nu sitter jag vid datorn och förbereder veckans praktik - det är faktiskt ganska mycket jobb med det också
men det är underbart roligt...
Jag har verkligen valt RÄTT!



ska kolla lite på TV nu innan jag ska lägga mej å sova
men det hänger ju på om min trotjänare (TV:n) orkar en hel timme ; )
han börjar bli lite trött min vän...

uscha- kallt e de å
och ni som känner mej vet vad det betyder...
Jag börjar bli sjuk - fryser ALDRIG annars
så kan de va
nu tv
sen sova


Kommentarer
Postat av: Kalle A

Tack för ett bra jobb. Hoppas vi får se dig i andra roller snart. /Kram

2009-11-01 @ 23:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0