Ny vän <3

Japp så e de... en snabbsväng till Köpis och så kom jag hem med en alldeles ny vän ;)


Gör sig väl kanske inte skitbra i vår TV-möbel, men det blir väl kanske ändring på det så småningom också;)

Vi va också in till Ikea och köpte oss en ny lampa till vår toalett - som snart, snart är klar;)

Hmmm
Marias totalbästiskänsla...




Jaa vad tycker ni?
Jag gillar advent om jag får (läs tar mig) tid att mysa...
Men håller med Maria om att det är alldeles för jäktigt och stressigt med jul - därför har hon och jag kommit på att vi ska hitta vår egna jultradition här hemma...

Vad vet vi inte än, men det är ju faktiskt långt kvar!!!

Kramisar på er


Kommentarer
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

är de nå julklappsdragning om att köpa i år?

2009-11-04 @ 09:58:25
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0