sorry...

Jag har varit lite slö med uppdateringar, men det blir så ibland...
Jag har varit extremt trött idag, men jag masade mej i alla fall upp och åkte till Sandviken och kikade på ett mycket duktigt ASTON som spelade innebandy-match mot Alba idag...

Tyvärr är det så att halva laget inte var närvarande så man hade endast två avbytare idag...
Svårt att riktigt förstå varför man inte kan/vill ställa upp?!?

Visst, en del va sjuka men knappast alla...

Har i kväll tillbringat tiden hos "den andra familjen" eftersom Maria skulle ha besök av sina goa vänner!
Alma, Ajla, Clara och hon har -tror jag- spelat wii, kollat på film och käkat mängder med godis;)

Vi åt himlans go mat och spelade kort med underbaraste Lotta och Ulf!
Även Carro och Erik senare - efter att de varit chaufför till sonen...

Nåja...
hade igår kväll en trevlig kväll på Bolaget tillsammans med en massa trevliga människor, Hasses chef och arbets, underbara människor!

Tyvärr kan man inte direkt säga att Bolaget skötte sej!
Skitdåligt ljud, maten -men hallå!- baren??!!?

Men som sagt - tur att sällskapet va det bästa så man kommer minnas kvällen ändå.

Tack till Mattias som orkade sitta uppe å uggla för att sedan komma och hämta oss på nattkröken...
Det va guld värt...
Hoppas att dagen varit bra trots allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0