Vilket skämt!

två gånger har jag fått lov att skjutsa Maria till skolan eftersom bussen aldrig dök upp.

två gånger har jag skickat en "reseräkning" till dem - på deras begäran.

Jag skrev klart och tydligt att jag varit tvungen att ta egen bil eftersom taxi inte fanns att få tag på och att vi bor så till att det inte går fler bussar på lääääänge!!!
Skrev också klart och tydligt att jag inte var intresserad av presentkort på Xtrafik eller rabatt på biljetter då jag aldrig kan utnyttja detta.

Vad får jag?

Jo - 100 kr!!! i presentkort på köp av just färdbevis på Xtrafik.
Vilka jävla nördar!!!
Kan säga att jag är ganska arg på  dem nu!!!

Men men...det finns glädjeämnen i mitt liv nu också!
Alla mina ungar - ni gör mej sååå glad!
Ingen nämnd - ingen glömd

Ni vet vilka ni är!

Som jag skrev i ett tidigare inlägg så har jag bara några få dagar kvar på Söderskolan nu.
Det känns jättesorgligt faktiskt!


Jag hade gärna stannat och haft mer tid med alla underbara människor där. Men nu har jag ju min egen skola som behöver lite uppmärksamhet. Men snart! i juni 2010 är jag klar!

Man kan ju bara hoppas på att man får något jobb sen då :-/



Nu ska jag skriva ett brev till bussbolaget utan "hjärna"

ha en bra dag!!!(natt eller kväll)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0