ajajaj

på sätt å vis är det en trevlig smärta, men den gör inte mindre ont ; )
Jag har världens träningsvärk, dels från i går -vattengymnastik
och så börjar det kännas efter bowlingen idag.

Jaa, vi har bowlat idag igen!
Matte Lu, Rasmus, Maria och jag.


Lika roligt, men hallå, HUR kan man vara sååå klappkass på att det?

nåväl, jag har sedan jag kom hem, fixat till mitt skrivbord... kanske på tiden!
däremot har jag en MASSA - å då menar jag verkligen en MASSA!!! - kassar och skräp som står där nere. De  måste såklart också bort innan det går att säga att det är ett riktigt kontor/studerarum...

Men men, det kommer - sakta men säkert ;)
Maria har målat klart i sitt nya rum, men dörren måste nog målas en gång till - fast det skulle pappa få göra.
Vi har också suttit å letat tapeter till henne - men som ni säkert vet så har hun en MYCKET speciell smak min alskade lilla dotter!
kan bara visa några exempel;



Jag tycker däremot att typen nedan är riktigt trevliga ;)



Meen, de e ju inte jag som ska bo där inne ; )
Dessa tapeter finns på
http://www.photowall.se/?gclid=CL_kxZKarp0CFdA93god8DZTkA

vad tycker ni?
berätta;)


Kommentarer
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

inget för mig, men vågar man så :) dom är ju snygga om man gillar det :)

2009-10-08 @ 22:43:23
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: Jenny Wikman

Tillägnar det här till Maria...det är ju hennes rum och där ska tapeterna sitta =).

Tapeten längst ned tyckte jag var jättefin. Ha den som fondvägg också kan man ha andra väggarna i svart, vitt och rött...skulle var läckert.

Jag älskar ju blått så den blå orkiden var jättefin, den ger ro i själen...

Ska bli kul att se hur rummet blir. Ni hinner nog hitta fler tapeter. kram på er

2009-10-09 @ 08:16:09
Postat av: Karin

Super snygga.. Maria får gärna komma hem till mej och hjälpa till att övertala tråkmånsen jag bor med.. Han vill bara ha vanliga tråkiga tapeter jag tycker ju om färg och annorlunda saker.. (:

2009-10-10 @ 14:17:33
URL: http://karinl86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0