dag 4 -

 -hemma igen!

Idag har vi haft föreläsning om coachning - och det var riktigt intressant...
Ändå hade jag svårt att hålla ögona öppna...

Efter lunchen så stannade jag i uppehållsrummet och sussade en stund...
för att vakna med en mage i uppror!
hallååå va e de för fel???

Jag gick iväg så magen skulle komma igång och hamnade på fridhemsplan - och drömhuset.
Tänkte jag skulle hitta något kul att handla som present, men hittade inget...

Sedan strålade jag samman med Mia i Alvik där vi hade vår packning (på hotellet).
Sedan käkade vi på vår "nyfunna" favoritrestaurang i Alvik innan vi drog oss mot T-centralen och tåget HEM!!!

Vi fick vänta där i några timmar, men det gick faktiskt ganska fort...
och med tåg så är man ju
VIPS - HEMMA

Dock skulle vi byt från tåg till buss i Gävle och eftersom vi inte alls är så van att åka buss hade det kunnat sluta tokigt!!! - VI GICK FEL!!!
Hur skulle vi veta att de ändrat turen???
som tur va blev Mia lite skeptisk och hittade en skylt där det stod vart vi skulle gå - å vi SPRANG!


Vi hann med bussen, men det va på det berömda.
På plats i Sandviken stod min älskade bil och Krilla B...så vi packade in oss i bilen och skjutsade hem Mia innan vi fortsatte mot Årsunda.

Å nu sitter jag i min favoritfåtölj och har fått kramas med Maria - som jag saknat sååå denna vecka...
Å nu ska jag sova - riktigt skönt i MIN (eller inte riktigt då) säng
i min ensamhet eftersom gubben dratt till Tännäs med TK...

baj baj...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0