......!

har inte mått så bra därför har jag inte orkat skriva på ett par dagar...

Jag har en himlans massa kort som skulle ha varit utlagda på sidan, men måste vänta eftersom jag inte har någon kortläsare längre på datorn :(

Mest är det från innebandyn i helgen...

Idag har jag i alla fall varit till Sandviken - ofrivilligt till viss del - eftersom BUSSEN INTE KOM!
snacka om ovanligt! Tror det är typ 10:e gången under detta år som man fått rycka ut som "taxi".

Men hann i alla fall träffa underbara Mia, hämta böcker på Bibblan och skjutsa delar av klass 8a tillbaka till skolan från badhuset...

Sedan åkte jag hem å läste lite coachning och "ritade" en ballong ; )

Nu Mia - är vi på rätt spår...jag lovar!!!

Maria:

Nu har de kommit!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0