förbereda...

planera...packa...jobba...fixa

Mmm de e inte skitenkelt det här ; )

Men för att ta en dag i taget så...
har jag precis blivit kvar med förberedelserna inför morgondagens möte med fotbollssektionen - typ bara max två!!! möten kvar nu för min del...

Skönt, men också lite vemodigt!

De senaste fem åren har jag varit delaktig i detta och det har gett mig så mycket. framför allt har det varit en STOR del i min strävan att överleva! Och det har jag gjort!!!

Nu ska jag njuta av att vara "fotbollsmorsa", men jag antar att jag inte kan släppa arbetet helt å hållet utan kommer att synas i olika aktiviteter på IP även i fortsättningen ;)

sedan när mötet på söndagskvällen är över så kommer jag inte att orka något mer alls!
då är det bara att förbereda sig för praktiken!

JIPIIIE!
det ska bli skitkul att få komma ut på praktik igen, men lite spännande också...

Men nu, är det sova som gäller...

SOV BÄST ALLA!

Det bästa som finns;



och fanns;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0