jahaa!!

Så va det över!
I en och en halv timme satt vi hos Lena och det poppade upp den ena efter den andra...

Men inte riktigt vad vi hade tänkt oss...
Våran lilla ängel va med också, men inte på samma sätt som sist...

Men det kom två andra klart lysande änglar och jag fick meddelanden som jag skulle vidareförmedla - men hur gör man det?
tänk om man bara gör det värre?!?
KAN DET BLI VÄRRE?


Men jag får väl ta hjälp jag med kanske...

Nåväl, jag - och Maria såklart - fick en del att fundera på i alla fall.

Efter mötet - som för övrigt gör en ganska trött - va vi och bowlade...
det va jag och Maria på en bana och Rasmus, Henke å Mattias på den andra.


Hmmm Maria och jag hade typ lika många poäng på tre serier som grabbsen hade på två!

Nu ska vi käka lite innan Maria och jag ska kolla på en film - bröllopsduellen - och Rasmus o Henke ska spela nåt typ dataspel eller nåt ; )

Ha´t bra!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej, tänkte bara säga att om de varit mig de handlade om så skulle jag vilja veta. De skulle bara hjälpa! (Sen kan man ju alltid ifrågasätta om man tror på de) Men jag har också tänkt gå på nå sånt där sen.

2009-10-04 @ 16:24:44
URL: http://sralin.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag förstod att de va ja. De va därför ja skrev, så du skulle slippa oroa dig om hur vi skulle ta de. Ja vill ju veta men ja vet inte när ja skulle hinna. Han fyller ju år imån så vi kommer nog vara vid kyrkan då. Men ja ringer dig sen..

2009-10-06 @ 09:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0