Praktik

Ja så har man då börjat en ny praktikperiod...
Är på Söderskolan i Sandviken och det är - efter en dag - skitkul ;)
Det är liksom verklighet nu.
Har väl i och för sig varit mest intro. idag, men kul i alla fall...


Sedan har jag varit och hälsat på världens mest envisa människa!
Gunilla - käring - nu får du lov att tänka om!


Vi vill ha dej kvar ett tag till - ett ganska långt tag - så skärp dej nu!!!
Jag hoppas att du piggar på dej och att du snart kommer hem så jag får komma å spöa dej på begonia ;)

Nu ska jag ta mej för med något, har en liten lista som jag måste hinna fixa innan vi åker...

Förresten appropå åka - Det löste sej med passet!
Efter sjuttifem telefonsamtal å vidarekopplingar hit å dit är det fixt å färdigt nu.


Nej, mors - MÅSTE slita mej från datorn nu!

Pöss å kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0