roligt!!!

det är sååå roligt att äntligen få - och kunna - uppdatera bloggen...
tyvärr känns det lite konstigt nu när vi kommer hem...
det är tomt!
nu e de bara vi fyra igen, det är riktigt tomt och tyst.
Dagen innan vi åkte till Turkiet gjorde Rassmus och Anna slut och det känns...
jättekonstigt!!!

Maria är ju ensam sedan flera veckor och det känns lite trist också, men Anna och Rasmus hade varit tillsammans...typ alltid!
en det ska väl bli en vardag i detta också...

Idag har jag - hör och häpna - skjutsat Rasmus på BINGO!!!
hahaha, jaa han ska spela tillsammans med Mattias Lu och Hannah

Nåväl...nu ska jag kolla på ensam mamma...innan jag skjutsar Clara till IP så hon får åka hem och sova...

sen vid sänggåendet måse jag skriva en; "måste komma ihåg att göra i morron lista"

baj baj
Heart_and_Flower_in_Sand.jpg image by paige1956


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0