Så va det igång

Maria har börjat i sitt nya rum ; )
När jag kom hem efter min vattengympa hade det hänt saker!

Det var rivet i tapeterna och Maria va i FULL gång med att grundmåla fönster och taklister...

Jag har fotat lite på det också, men som jag sagt förut så funkar inte min kortläsare längre!
Kanske man ska ta sej i kragen i morron och åka å köpa en sådan?!?

Menmen...

Jag har i alla fall haft ett toppensamtal idag med Edvin om det kommande valet!

Jag hoppas att jag ska kunna hjälpa honom på rätt väg...
PÅ MÅNDAG BÖRJAR PRAKTIKEN!!!!

Ska bli jätteroligt!!!

Sov allra goast nu - de ska jag göra!
Förresten MIA!!!

Jag utmanar dej på bowling - nämn dag å tid så kör vi ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0