söndag

...och vinter...i alla fall vintertid och det är ju bara knappt två månader kvar till jul ;)
I alla fall så va vi ju på fotbollsavslutning i går, men eftersom jag har så himla rörigt nu efter resan och allt så jag hittar jag inte min kortläsare. Därför får ni vänta med redogörelsen från den festen;)

Idag har vi varit och städat på IP och det gick rätt smärtfritt - vi va många!

Efter det va vi till allra käraste syster och grattade henne på fördelsedagen.
Alla va där, alla syskon i alla fall och mamma!

Och tre av de underbara syskonbarnbarna!
Gud va de är härliga...




Mmmm...yyysigt;)

Nu ska vi väl ta tag i livet lite...måste läsa å fixa inför tisdagen
Jag hoppas att Mia inte blir skitledsen om jag skjuter på pluggeriet till då
ska ju på "halvmakeover" i morron och det kommer nog att ta rätt lång tid kan jag tro...

ha en bra kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0