tisdag

En helt vanlig tisdag - eller inte???

Har varit på Söderskolan hela dagen, sedan drog Maria å jag iväg å letade nå byxor som hon skulle ha
till avslutningen...
Men eftersom hon inte orkade leta byxor bliide de inga...
de blidde...
EN NY BIKINI!!
till henne då såklart...

Efter det åkte vi till Bessemerhallen där Maria skulle spela match.
Tjejerna va skitduktiga!!! Men de förlorade med 5-3 (hmmm tror jag det blev till slut)

Nu sitter jag här igen en dag senare är sist och i PRECIS SAMMA LÄGE!
Jag måste slite mej å packa, tvätta, leta på prylar, ladda om datorn (eftersom jag ska lånbyta med Erik)
TACK kära systerson!!!
Det är guld värt ;)

Nu så...
Sov gott...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0