ytterligare en bra dag

efter en förmiddag med röj röj och röj i köket och i hallen så kände jag mig någolunda nöjd. Har dock en himla massa rum kvar som är halvt i kaos, men det blir förhoppningsvis bra - eller i alla fall bättre - när Marias rum är klart OCH vårat sovrum...

Och jag har ju sagt att till jul så ska de två rummen vara klar...

(jobba, jobba, jobba!!! haha)
Men det är inte så mycket jobb egentligen, bara man prioriterar det...

Så vad som står på agendan för denna vecka (det som är kvar)
1. spackla
2. måla taket
3. välja tapeter
4. Sätta upp tapeter
5. handla de möbler som ska vara i Marias rum
6. Möblera

Och detta är det som är utöver det vanliga - tvätt - plugg - röj - städning - mm

Mitt i alltihopa så tog jag "ledigt" idag. Vi drog in till Sandviken och bowlade...
Rasmus, Mattias, Maria och jag...

Snacka om att det gick på skit!
Men någon ska ju vara sist också - fast idag va det riktigt pinsamt dåligt.

nu ropar kudden - den vill kramas... och jag måste sova
hörs i morron


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0