dag 2

En "heldag" på hotellet...
Sovit sovit sovit...
Fixat dunder och käkat men nu är det mest "svidet" kvar i magen...
Ska till någon läkare eller homeopat när jag kommer hem - har tröttnat på detta nu
Mia har varit till läkare och opererat sin tå..


Stockholmsveckan har inte direkt börjat bra - även om våra krämpor börjat redan innan vi åkte...

Nu ska vi kolla på TV, kolla nya momentet, planera för i morron - det tar lite extra tid för Mia att ta sej och dessutom ska vi byta hotell mitt i alltihopa ; )


Men det går rätt OK

Under tiden som Mia va hos läkare passade jag på att handla lite kläder till mig själv, present till min underbara mamma som jag inte har träffat på jättelänge bara för att jag prioriterat annat!




Men det kan ju vara allt det jag prioriterat i stället som ställt till min mages mående?!?

Men nu ska jag ge mej...

Ha det allra bäst nu allihopa - I´ll be back ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0