dag 3

en dag till att lägga till handlingarna
Det känns lite bättre i alla fall i alla lägen
Lungt på nåt vis...

Har idag haft en föreläsning på förmiddagen och på eftermiddagen blev vi indelad i olika grupper
och hade lite "övningar" - i vägledarskap.
Rätt kul!

Har sedan flyttat till Alvik och det är lite som att komma "hem"...
Ett riktigt trivsamt hotell...

Vi har käkat nachotallrik och nu sitter jag här nyduschad och ska bara njuta!

Och i morron kommer jag HEM! till Årsunda!!!

Jag har aldrig längtat hem så mycket som jag gjort den här gången...

Hörs av mer i morron kväll...
Vill bara lägga upp ett kort från frukostmatsalen på hotell RICA
rätt häftigt!

Kärlek till Er alla!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0