De va de de

Första avsnittet från årets IDOL
och för att citera en arbetskamrat:
"Det finns ju dom som är riktigt bra sen finns de ju några riktiga stjärnor också."

Men men, det är väl det som e kul å kanske ; )

Förstår du, inte jag?
En hel, eller halv, livstid och jag har älskat, älskar men saknar
varför är jag inte tillräcklig?
för mig, för henne/honom, för alla
kan inte vara ensam, inte tillsammans...
Utdrag ur en dikt av Matts Hune

Fel att lägga näsan i blöt, men man kan inte heller låta bli?!?

Hur, när, vad, om?

 

Den som älskat aldrig glömmer
den som glömt ej älskat har
den som älskade och glömde
visste ej vad kärlek var

Ja vad ska man säga???

Man blir så förtvivlad ibland, men kan inget göra. Ska man göra nåt?

Nej, jag tror inte det!
Inte lägga näsan i blöt i andras angelägenheter, men jag ber; snälla öppna dej, det kommer att kännas bättre efter ett långt snack på djupet ; )

Jag finns här om du behöver!

 

Oj vad djupt det blev nu då...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0