en telefonfri dag

eller hur man ska säga;)
Jag har haft den på ljudlös hela dagen - vilket jag tyker är riktigt bra gjort av mig...

Jag har lyssnat på föreläsningar - skrivit men framför allt har jag STÄDAT.
Soffan är väck och det är helt ommöblerat

och man ser ut - och in - genom fönsterna

nu gäller det bara att hålla i detta!!!

Nu tittar jag på Idol och sedan ska jag försöka att skriva klart mitt svar på fråga 1
och kanske 2:an också ; )

Mitt i allt som hänt under dagen har jag haft besök av min idol; Gunilla på Statoil
sedan va det träning för sonen på IP innan han och Mattias kom hem hit och käkade för att sedan fortsätta på innebandyträning i Sandviken...

Har tvättat å - typ 5 maskiner - men har ändå kanske 7 kvar :(

kanske ska ta å byta så fort de blir paus

Jag kan bjuda på lite bilder på Hasses stoltheter i trädgården från en mycket vacker höstdag
och en bild på huset utan de gigantiska buskarna på sidorna om bron

Ledsna rosor som sjunger på sista versen




Syns inte så bra här, men det finns plommon så det räcker till hela Gästrikland


Tomt!
Ser riktigt trist ut, men nu e det skrapat och halvmålat
hoppas det blir bättre till nästa sommar ; )
ska väl försöka hitta nåt nytt att sätta på sidorna...

Sen en riktigt charmig bild på Chrillas hund...

"RIKI"


Kommentarer
Postat av: Lena

Vilka vackra blommor = )))))

Förstår att Hasse är stolt = )

Säg till om ni har för mycket plommon = ))))))



Kram Lena

2009-09-17 @ 21:27:06
URL: http://www.nygards.bloggagratis.se
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

beställde hem sånna från tupperware, men dom är ju stora bokstäver (alltså inte A och a, utan sizen :D), jag ska ha små bokstäver fast i både stora o små :P hahah.

2009-09-17 @ 23:35:05
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0