helt sjukt

vilken helg det varit och va skönt avslappnad jag känner mig.
Jag är skittrött efter ett "ovanligt" arbetspass idag, men avslappnad och upprymd
efter igår.
Jag har tänkt och funderat massor på det som hände och blir mer och mer säker på att
det verkligen är så - att vår alldeles massor älskade lilla änglason -ser efter sin lilla syster!

Vi andra klarar oss kanske på ett annat vis? vem vet?
Kan också säga att ju mer man tänker på vad som sas igår desto mer kommer man på att det är saker som säger mer nu än då.

Jag blir GLAD och det är väl huvudsaken.

tre saker sa hon/han som fastnade allra mest hos mig.

1. kommunikation - är sååå viktigt
2. Lev NU. Framtiden kommer oavsett och det som varit har varit.
3. Stavar - skidåkare - en bra kille, ta vara på honom...

Nu ska jag skriva ner min upplevelse så jag kan gå tillbaka och minnas...

Jag rekommenderar er att testa - det va nervöst OCH helt UNDERBART!!!


Kommentarer
Postat av: Lena

Jag skulle vilja testa = )

Du kan väl höra av dig om det blir fler gånger!?



Kram Lena

2009-09-07 @ 16:25:31
URL: http://www.nygards.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0