höstlördag

Glädje och sorg!

De sista matcherna på IP för denna säsong - nu återstår en cup för p10 innan det är
slut - över - förbi
Thats it...


Sorgligt att sommarens  fotboll är slut-
Glädje att Herrarna spelar kvar i fyran nästa år.

Har idag varit på IP hela eftermiddagen då Maria hade match först som de tyvärr förlorade
och sedan spelade Rasmus. Herrarna spelade oavgjort och när alla oroliga själar lugnat ner sig och tagit reda på de olika resultat som ÅIF va beroende av stod det i alla fall klart att
ÅIF är kvar i fyran 2010.

Sedan åkte vi hem och förberedde för en riktigt trevlig kväll med Mats och Hillevi + 3/4
Vi käkade - om inte gott så åtminstone så vi blev mätta -
vi pratade en massa skit och en del badade...


Nu sitter jag här med en massa oroliga vibbar i kroppen!
Jag antar att det blir bra, men på vilket sätt?
Man kan rannsaka sig för massor av saker, men andra händelser är nog menade att vara.
Usch, det känns inte bra, inte bra alls!
Men jag hoppas att mognaden tar över och att det blir till det bästa
Kan bli jobbigt annars...

Nu ska jag ladda för en av de jobbiga sakerna - mötet i morron.
Och så ska jag sova
DET behöver jag...

FÖRLÅT
om jag trampat nån på tårna!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0