hur ser veckan ut?

Är det bara måndag och fredag???
Känns lite så nu...

Efter en jobbig dag med köra hit å köra dit, röja hemma å ett frusterat utbrott på;

SÄNGKLÄDER!!!!
Vart ska man få plats med dem någonstans?
Och när ska toan uppe bli helt färdig?
och när kan vi börja med Marias rum????



Ja inte jag i veckan som kommer i allafall eftersom den tillbringas i Stockholm...
Men varför stressa?
Jag lämnade en lapp på jobbet idag där jag skrivit ner hur jag kan (eller INTE kan) jobba
den närmaste tiden..

Vecka 40 ~ Stockholm
Vecka 41 ~ Seminarievecka - läsvecka
Vecka 42 ~ Praktik
Vecka 43 ~ Turkiet
Vecka 44 ~ Praktik
Vecka 45 ~ Praktik
Vecka 46 ~ Praktik
Vecka 47 ~ Praktik
Vecka 48 ~ Praktik
Vecka 49 ~ Stockholm

Ja som synes såå blir det en bra bit in i december innan jag kan ta något extraskift

Men som det ser ut med mitt skolschema nu så vill jag inte klämma in något mer...
Man måste ju må bra också - inte bara få pengar

Nu ska jag ta reda på lite tvätt sen blir det sängen...

*saknar MIN säng :( *

Och i morron...zzzzzzzzzzzzzzzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0