klar? jaa!!!!

Man kan inte beskriva den känslan! Vad himlans skönt det är att ha skrivit det allra sista ordet på en hemtenta!!! Men nu e den klar!
Jag skulle mad största sannolikhet kunna fixa, ändra och redigera den hur länge som helst, men eftersom jag är som jag är så har jag nu bestämt mej för att  - DET RÄCKER NU!
Den får duga - blir det rest så blir det!

Det som ska göras nu är att skriva ut, bifoga en referenslista och häfta ihop "skiten"...

I morron är en annan dag och den kommer att fyllas med sådant som jag tycker är roligt!!!
Nu ska jag skratta mej igenom hela helgen ;)

Vill också säga ett STORT TACK till Mattias "Limpan" Lindberg som ställer upp och skjutsar hem sonen efter träningarna när jag inte själv kan hämta...

Idag på grund av att Maria och jag spelade bingo!
Första gången på "hemmaplan" och Maria fattade galoppen direkt - vilket INTE jag gjorde.
Min roll är nog att räkna pengarna och dela ut i vinst inte att spela hem dem...

Maria vann 520 kr!


Nej nu e de nock, ska byta i tvättmaskinen och sedan sussa
det blir tidig uppstigning i mon me...

Suss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0