ny dag med nya uppgifter

Idag blir det pluggdag för hela slanten...
Det är ett litteraturseminarium som ska förberedas, vi har en fältstudie som måste planeras - bokas intervjuer, göra frågor etc.
Sen har vi fått några "case" som vi ska arbeta med, så det finns att göra...
Men allra först nu ska jag kolla om en bok finns på bibblan, innan jag kollar vad för slags utbildningar det finns på högskolan i Gävle...

Jag lovar att lägga in lite roliga kort från igår, men inte nu...

Däremot skäms jag som en hund att jag glömde skriva igår att min
"extradotter" fyllde 20 år! i går...

Högt älskat barn
GRATTIS igen ; )


Kommentarer
Postat av: carolin

tack tack käraste du! du ringde ju och sjöng för mig till och med igår så inte behöver du skämmas heller !! :D

2009-09-03 @ 21:21:45
URL: http://curolin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0