sjukt bra

...men eftersom man känner igen sej såååå bra - betyder det att man börjar bli gammal???
Eller ännu värre; ÄR gammal???

http://www.kossan.se/roliga-filmer/tv_foerr_i_tiden.htm

titta å njut

Idag har jag mest suttit och funderat, läst, skrivit, raderat, läst, glömt tiden, drog in till min käraste Mia för lite peppning, hämtade Maria vid skolan, kollade efter inneskor - utan resultat...

Va fram och hjälpte till att ställa i ordning för bingon som drar igång på torsdag, och nu sitter jag här igen...

framför datorn, med böcker, artiklar och anteckningar

MEN VET INTE VAD JAG SKA SKRIVA!!!

men det löser sig säkert - eller?
Jag får förlita mig på att det kommer till mej helt appropå så jag vet hur jag ska formulera mina svar...

så kan det vara...
ett kort inlägg i kväll, men nu e de matchning å sova som gäller


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0