telefon

Jag säger som underbara dottern  ; varför ska man skriva rubriker? det är ju svårt att hitta på en som passar för hela inlägget...
Jag har i alla fall idag varit och köpt en ny telefon till Maria...igen...den här gången med extra försäkring!

Sedan har jag suttit  och pluggat också hela dagen!
Läst  Gunnel Lindh, Anders Lovén, olika artiklar och så har jag försökt mej på den om john holland
faaan va tråkigt det är att läsa på engelska!!!
Jag fattar ingenting alls...nästan

Men så e de
bara å gilla läget.

Snart är det dax för en ny vecka i Stockholm, men mycke har man kvar å göra än!

En sak som slog mej va;

"Vad är det för skillnad på en man och E.T.?"
"E.T. ringde hem."

eller ett roligt mail som jag fick av toppen-Mia häromdagen
hade så kul att jag höll på kissa på mej hahaha

Nu när hösten närmar sig får man ju en himla massa bra erbjudande om studiecirklar och andra utbildningar. Kanske skulle vi kunna skicka gubbarna på kurs? Här nedan listas några av de mest populära   J

 

 

Kurser för män 2009 

Folkhögskolan fristående kurser för män
VT-09   

Kurs 1
Hur man fyller på ispåsar  
Kursen går igenom varje arbetsmoment med diabilder.

950:-




Kurs 2  
WC-papper. Är det sant att toalettpappret växer ifrån pappershållaren?
Diskussionsgrupp

1500:-




Kurs 3  
Är det möjligt att lyfta upp toalettringen innan urinering?
Och hur man lägger ner den igen efter urinering?
Mycket praktiska övningar

2000:-




Kurs 4  
Efter middagen: Flyger de smutsiga tallrikarna själva till diskhon?
Lösningar och exempel på videoband.

2500:-




Kurs 5  
Lär dig att hitta saker, börja med att ställa de på de rätta platserna
istället för att gapa och vända hela lägenheten upp och ner.
Öppet forum

1900:-




Kurs 6  
Att ge blommor till din älskade skadar inte din hälsa
Bilder och ljudband

4000:- begränsade  platser!!




Kurs 7  
Våga fråga efter vägen när du inte hittar
Berättelser ur verkliga livet.

1500:-




Kurs 8  
Är det genetiskt möjligt att hålla tyst när frun kör bilen?
Körsimulator

7500:- obegränsat  antal.




Kurs 9  
Lär dig skillnaden på fru och mamma
Rollspel

1900:-




Kurs 10  
Hur man lär sig att älska shopping?
Andningsteknik, meditation samt mental träning.  

500:-  Alla anmälningar är bindande
obegränsat antal.

Oach...blev det jobbigt nu?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0